Select Page
10 načina kako napisati učinkovitu marketinšku poruku

10 načina kako napisati učinkovitu marketinšku poruku

Prosječno trajanje ljudske pažnje danas se procjenjuje na oko 8 sekundi, što je kraće od trajanja pažnje jedne zlatne ribice! U ovom digitalnome dobu pred poduzetnicima je, kao nikada prije, izazov kako napisati učinkovitu marketinšku poruku. Dijelimo s vama deset savjeta kako opisati svoj proizvod ili uslugu i privući pažnju klijenata: 

Što je etički marketing?

Što je etički marketing?

Najveće žrtve neetičkog marketinga su djeca koja su često pod pritiskom da imaju određeni proizvod ili da se pridruže određenoj grupi vršnjaka koji imaju taj proizvod. To može dovesti do anksioznosti, depresije i drugih mentalnih problema. Stoga je važno da poduzeća i marketinške agencije razvijaju etički marketing koji poštuje prava djece i doprinosi njihovom pozitivnom razvoju. To uključuje transparentnost u oglašavanju, izbjegavanje manipulativnih tehnika prodaje i promocije koje podržavaju zdrav životni stil i razvoj djeteta.

Marketing i etika

Marketing i etika

Bilo kuda reklama svuda: etičke dileme u marketingu Marketing je neizostavan dio suvremenog poslovanja, ali s njim dolaze i mnoge etičke dileme o kojima vrijedi razmisliti. Među brojnim pitanjima, tri se ističu kao posebno važna: reklamiranje proizvoda loše kvalitete,...