Vi ste trener ili konzultant? Povećajte online vidljivost

Pitate nas kako znamo da je netko drugi još neiskusan u vođenju profila na društvenim mrežama? Recimo, kada se koncentrira na broj novih pratitelja, a ne na zaradu koju je postigao zahvaljujući društvenim mrežama. Nerijetko, broj pratitelja je misao vodilja kod većih korporacija i one nisu previše fleksibilne po pitanju promjene gledišta što je zapravo vrijedno na društvenim mrežama. Kada su pojedinci, konzultanti i treneri u pitanju, promjena stava je mnogo lakša. Iako su nam mnogi došli s mišlju da žele imati mnoštvo pratitelja, kroz edukaciju smo rasvijetlili što je zapravo bitno na društvenim mrežama njima koji nude svoja znanja i stručnost u okružju sve veće konkurencije. Složili smo se unutar agencije, najzanimljivije je raditi s pojedincima koji su fleksibilni i rado prihvaćaju promjene, nove ideje i trendove. Kada s nama suradnju počne trener ili konzultant, cilj nam je povećati online vidljivost osobe kroz njegov rad.

Ono što smo uspjeli postići kroz mnoge suradnje s trenerima i konzultantima je, povećati njihovu vidljivost, ostvariti suradnju njih s brendovima relevantnim za njihovu profesiju. Od svega što poduzimamo da bismo postigli uspjeh, možemo izdvojiti tri ključne stvari ili savjeta koja možete i sami primijeniti.

  1. Iskoristite moć oglašavanja

    Iz neznanja nastaje strah, tako da većina naših klijenata na početku ima negativno mišljenje o oglašavanju na Facebooku. Osim toga, oni nisu stručnjaci, niti imaju vremena baviti se stalno promjenjivim algoritmima. Ipak, bez ikakve strategije, možete objavljivati sadržaj i nadati se da će postići dovoljno organskog prometa da bi vas primijetili oni s kojima biste mogli surađivati.
    Iskreno, ako čekate da vaše poslovanje naraste samo na temelju organskih objava, gubite vrijeme i sprječavate svoj potencijal da naraste. Mnogobrojne reklame uključene na autopilot na različitim platformama vrlo će jednostavno i lako povećati vašu vidljivost online, pomoći vam da izgradite e-mail listu i povećate broj ljudi koji vas prate, a ostat će vam i dovoljno vremena da se posvetite svom pravom poslu.

  2. Redovito objavljujte

    Ovoga puta, kreirajte sadržaj sa svrhom. Različite objave na blogovima, neplanirani prijenosi uživo i sl., više ne postoje. Strategija i sistematizacija moraju postati vaše dvije suradnice. Tek tako dotaknut ćete i potpune strance ili potencijalne brandove za suradnju.
    Slijedi nekoliko jednostavnih koraka za stvaranje kalendara strateških i smisleno organiziranih objava.
    a) Odredite vrijednosti brendova koji bi mogli biti zainteresirani za vas. Što vi zastupate? O kojim ključnim temama povremeno govorite? Jednom kada ovo definirate, napravite tablicu u kojoj ćete od ovih podataka napraviti nove teme o kojima ćete pisati.
    b) Pronađite popularne teme bez previše razmišljanja, iskoristite relevantne časopise ili BuzzSumo. Pronađite tekstove slične tematike, usporedite ih, napravite osvrt ili dajte svoje mišljenje. Nikada nemojte reći da vam nedostaje inspiracije ili kreativnosti.
    c) Izgradite kalendar objava u tablici: “Dan”, “Datum”, “Kategorija”, “Naslov”, “Platforma”, “Fotografija” itd. Kada imate pregled onoga što ste objavili i onoga što planirate objaviti, bit će lakše kontrolirati kvalitetu sadržaja i planirati daljnji rad.

  3. Pronađite asistenta

    Objaviti sve na društvenim mrežama Facebooku, Instagramu, Linked In-u, odgovoriti na pitanja na Quori ili Redditu zahtijeva vrijeme, mnogo vremena. Nakon što sve ovo obavite, ostaje vam vrlo malo vremena za posvetiti se pravom poslu. Zato, predlažemo vam da pronađete virtualnog asistenta ili nekoga tko će preuzeti brigu o vašim profilima i fokusirati se na optimizaciju kampanja na najvišoj razini, ali i kreirati vrijedan sadržaj za vašu publiku.
    Na vama je da budete kvalitetni u svom poslu, a digitalnu sferu svoje djelatnosti prepustite stručnjacima. Vjerujte nam, nećete izgubiti vrijeme, a novac ćete dobro uložiti.