Pronađite zaposlenike na društvenim mrežama

Mnoge su se kompanije nakon procesa digitalizacije pronašle pred novim izazovom. Kako modernizirati i prilagoditi proces regrutacije i zapošljavanja? Jedan od trendova koji postaje sve važniji u zadnjem desetljeću je privlačenje novih zaposlenika preko društvenih mreža. Ova praksa vani ima i tzv. buzz term “Social Recruiting”. Primjerice, danas sve više kompanija omogućuje da u prijavama za posao priložite svoj Linked in profil ili neki drugi profil, ovisno o vrsti posla. Kompanije koje su prepoznale prednost ovih promjena uvelike su profitirale.
Od iznimne je važnosti, posebice za male tvrtke, da u procesu zapošljavanja aktivno koriste društvene mreže i njihove mogućnosti. U 2018. četiri su trenda koja poslodavci trebaju imati na umu kada otvore nove pozicije u svojim tvrtkama.

LinkedIn postao je više od poslovne društvene mreže

Kada spomenete društvene mreže i zapošljavanje, većini je LinkedIn prva asocijacija koju će ponuditi kao odgovor, bilo da je riječ o poslodavcima ili zaposlenicima. LinkedIn koristi opis “professional social network” kako bi se razlikovao od konkurencije Facebooka i Twittera.
2017. LinkedIn brojao je više od 530 milijuna članova, a svakoga se tjedna objavi više od 100 tisuća novih članaka. Dakle, LinkedIn proizvodi nov i organski sadržaj. Upravo ovakvo stanje omogućilo je kreativnim timovima da promijene svoj LinkedIn identitet i privuku kandidate na platformu na novi način. Propuštanje prilike “novog” LinkedIna organizacijama će u startu prouzročiti gubitak vrhunskih talenata među potencijalnim kandidatima.

Instagramove priče – napravite iskorak

Instagramov rast zadnjih nekoliko godina svakako je najzanimljiviji način regrutacije na društvenim mrežama. Istaknite se, iskoristite moć privlačenja mladih i talentiranih ljudi svojim objavama. Osim toga, istraživanja su pokazala da priče na Instagramu dobivaju 35 % veću pozornost od priča na Snapchatu koji je začetnik ovog načina objavljivanja na društvenim mrežama.
Dakle, ako još ne brendirate svoje zaposlenike preko Instagrama i ne koristite priliku privlačenja novih zaposlenika, krajnji je čas ili ćete propustiti mogućnost privlačenja novih pratitelja, njihove aktivnosti i još važnije, privlačenja novih zaposlenika.

Generacija Z napokon je stigla

Generacija za koju se nama, rođenima prije devedesetih i ranije, čini kako još ide u vrtić, napokon je stigla na tržište rada. Da razjasnimo, generacija Z i milenijalaca postoji. Kod zapošljavanja, važno je znati što generacija Z očekuje kada je u pitanju potraga za poslom, praksom i dr. Odrastanje u potpuno digitaliziranoj okolini ostavilo je učinka na ovu generaciju. Oni su aktivni na društvenim mrežama, osobito na onim najpopularnijim. Ako se ne prilagodite nadolazećim generacijama, riskirate situaciju da im nećete biti zanimljivi kao poslodavac.

Pasivnih je kandidata sve više

To su oni koji trenutno imaju radno mjesto pa nisu aktivni, ali mogu vrlo lako postati aktivni, ako im se pruži prilika. Zato, ne podcjenjujte važnost pasivnih kandidata i snage društvenih mreža koje ih mogu privući.