Umotvorine

Neovisno o količini iskustva i vještine, marketinški se tim mora sastojati od barem dvoje individualaca koji imaju zadatke koje obavljaju samostalno, ali istovremeno surađuju i zajednički dogovaraju aktivnosti. Umotvorine čini tim individualaca čije individualne vještine, ali i sklonost timskom radu, zadovoljavaju potrebe najzahtjevnijih klijenata i njihovih potreba na društvenim mrežama i u drugim aspektima digitalnog marketinga.

Mi smo kreativni, analitični i specijalisti za različite platforme

Upravo je to ono što treba vašem brendu i njegovom uspjehu. Izdvojili bismo našu kreativnost, stručnost u analizi podataka, produkciju sadržaja i strategiju, ali i neizostavne društvene mreže te mobilni marketing.

Kreativnost

Kreativnost je uslijed tehnološke revolucije postala esencija modernog digitalnog marketinškog tima. Naš je zadatak razumjeti što brand znači korisnicima, nakon toga stvaramo priču oko brenda i činimo ju učinkovitom. Jedan od prvaka inovacija našeg vremena, Steve Jobs, vjerovao je da je kreativnost spoj stvari i iskustva. Sinteza stvari i iskustva čini iskustvo korisnika boljim. Pravi kreativci su savjesni, postavljaju pitanja i dolaze do rješenja, te ih to razlikuje od ostalih kreativaca. Komunikacija prožeta humorom marketinške i oglašavačke kampanje stavlja izvan okvira i čini ih najuspješnijima. To nas čini drukčijima od ostalih.

Analiza podataka

Predviđa se da će se 2020. svake sekunde proizvesti 1.7 MB novih podataka na kugli zemaljskoj. To je ogromna količina podataka, kako za sakupljanje, tako i za procesuiranje. Ipak, ta hrpa podataka samo vas može zatrpati i učiniti vaše poslovanje beskorisnim, ako ne znate kako ih analizirati, posložiti i primijeniti u poslovanju. Ako se podatci dobro iskoriste, kompanija može uštedjeti 10 % troškova koje trenutno ima. Analiza uključuje SEO, PPC i A/B testiranje, a sve to vodi prema uspjehu.

Produkcija sadržaja i strategija

U odnosu na prije 20 godina, sadržaj se danas u potpunosti drukčije konzumira. Popularnost društvenih mreža, količina sadržaja na dnevnoj bazi, broj korisnika Facebooka, sve to prije 20 godina nije postojalo. Danas svake minute stvori oko 2,5 milijuna komadića sadržaja. Da se brend ne bi izgubio u tome, potrebna je strategija za iskakanje iz te gužve. Sadržaj nije teško stvoriti, ali treba znati kako i gdje ga koristiti i tu se dobri razlikuju od loših. Zašto stvaramo sadržaj? Za koga je kreiran? Tko je ciljana publika? Naš je zadatak odgovoriti na ova, ali i na mnoga druga pitanja. Kohezivna strategija sadržaja s planom produkcije dovodi publiku i pokazuje put ka uspjehu, povećanju prihoda, smanjenje troškova ili angažiranije i sretnije klijente, kupce i korisnike. Napredak tehnologije vodi nas prema umjetnoj inteligenciji, pretraživanju uz pomoć glasovnih naredbi i video sadržaju. Dolazimo do publike na nove načine.

Društvene mreže

Popularnost društvenih mreža iziskuje istovremenu proizvodnju jedinstvenog sadržaja za različite platforme. Svaka društvena mreža ima svoje posebnosti i omogućuje izravan dodir s korisnicima, osoban i brz i izgradnju odnosa. Facebook, Twitter, Instagram, LinkedIn… Evolucija platformi donijela je i Snapchat i WhatsApp u ovu konkurenciju kao funkcionalne načine širenja novog sadržaja. Nama su društvene mreže neizostavna stavka svakog radnog sata, poznamo ih bolje od vlastitog doma i znamo što vam treba da biste se istaknuli.

Mobilni marketing

Pametni su mobiteli najčešći uređaji na kojima ljudi surfaju i čitaju, prestigli su desktop računala. Mnogi su klijenti uvidjeli važnost kontaktiranja svojih korisnika ili kupaca upravo putem mobilnih aplikacija. Mobilni će telefoni u budućnosti dobivati sve veću prednost pred ostalim uređajima, pa tako i promocija putem mobilnih telefona. Dođite do svojih korisnika putem mobitela, neovisno o tome jeste li B2B ili B2C.