B2B brendovi trebaju društvene aplikacije

Nerijetko se susrećemo s razmišljanjem klijenata koji posluju B2B, ne trebaju društvene mreže, aplikacije i sve ostalo što koriste oni koji posluju B2C. No, mi se ne slažemo s time. Itekako se moć društvenih aplikacija može iskoristiti u B2C poslovanju. Ono nikako ne bi trebalo zapostavljati trendove koji su popularni na B2C razini poslovanja. B2B brendovi mogu iskoristiti društvene aplikacije i unaprijediti poslovanje. Društvene mreže u budućnosti će imati prednost pred svim drugim kanalima u B2B poslovanju. Maknimo se s Linked in-a i Facebooka, istražimo drukčije načine poslovanja.

WhatsApp

175 milijuna korisnika svakodnevno je na WhatsAppu, a u Americi su istraživanja pokazala kako 29 % ispitanih poslovnih ljudi preferira upravo ovu aplikaciju kao kanal poslovne komunikacije. Istovremeno, možete se obratiti većem broju kontakata i oformiti grupu ili se svakom kontaktu pojedinačno javiti.
WhatsApp se može iskoristiti na više načina:

  • Podijeliti s klijentima akciju darivanja nekog proizvoda
  • Poslati obavijesti o akcijama ili promocijama koje provodite
  • Podijeliti korisne poveznice, nove objave na blogu i sl.
  • Podijeliti “prijelomne” vijesti vaše kompanije prije medija
  • Poslati pozivnice za događaje, konferencije i sl.
  • Poruke zahvale
  • Omogućiti tehničku podršku putem WhatsAppa

Instagram

Na Instagramu je mjesečno preko 300 milijuna aktivnih korisnika, a prema istraživanju, 70 % korisnika prati jedan ili više brendova na ovoj društvenoj mreži. Jedan od najkreativnijih u kategoriji B2B na Instagramu je MailChimp.
Iako je u središtu pozornosti fotografija, ne zaboravite opis. Baš poput MailChimpa, koji je ispod fotografije donio godišnje izvješće. Bitno je sve, i fotografija, i tekst ali i hashtagovi.

Snapchat

Na Snapchatu je mlađi naraštaj, 34 % njih ima između 18 i 24 godine. To ne znači da tamo nemate što tražiti. Upravo su brendovi poput General Electrica i Cisca prepoznali važnost Snapchata u povezivanju s obožavateljima i klijentima. Ključ korištenja Snapchata u B2B poslovanju je razvijanje strategije koja odgovara funkciji Snapchata, a to je pričanje priča. Primjerice, mnogi su B2B brendovi angažirali svoje zaposlenike kao ambasadore branda koji promoviraju njihov profil na drugim društvenim mrežama.

Spomenuti Cisco je brend koji se bavi telekomunikacijama i mrežom. Kada se pomislite na tu branšu, mnogi od vas preokrenu očima jer imaju negativne emocije prema teleoperaterima, a ni sadržaj, po vama, ne može biti nešto zabavan. No, ovo je mjesto na kojem se Cisco nije koncentrirao na tehnologiju koju stvaraju, već na ljude koji čine njegovo poslovanje. To je Ciscu dalo ljudsku stranu i uklopilo se u koncepciju Snapchata.