Pričanje priča – storytelling

Nije dovoljno imati reklamu jer je publika sve ravnodušnija na obične reklame. Potrebno je imati priču, ispričati je i privući pažnju publike.

Da bi to bilo ostvarivo, potrebno je imati jasno vodstvo s vizijom koja je inovativna i intuitivna. Od videa do virtualne stvarnosti i društvenih mreža, mnogo je načina za ispričati priču.

Priča temeljena na točnim podatcima

Googleova Lookbook kampanja

Google je iskoristio najguglanije pojmove i teme prethodne godine i ukomponirao ih u video i tako ispričao priču. Tako je postao primjer drugima kako običnu tablicu pojmova ili nekih drugih podataka pretvoriti u zanimljivu priču. U ovom slučaju, konkretni podatci bili su temelj za priču. Poslužite se brojevima koje imate, napravite zabavnu priču temeljenu na istinitim podatcima.

Mini reklame

Sjećate se povijesnih govora koji su trajali satima? Zamislite kakav bi uspjeh danas bio da toliko zadržite pozornost mase svojom pričom i kakva bi ona trebala biti. Nemojte ni zamišljati, vremena su se promijenila, vrijeme je novac, a pažnja je publike zlato. Pozlatilo vam se, ali budite kratki i jasni! You Tube je lansirao šestosekundno pričanje priča, izazov koji se pokazao zanimljivim.

Priča koju su ispričali korisnici

Korisnici imaju velik izbor platformi na kojima mogu pričati o vama, dijeliti svoje pohvale, kritike, primjedbe itd. Važno je imati to pod kontrolom, ali ne u smislu da brišete ili ignorirate negativne komentare, nego da razmotrite je li kritika konstruktivna, reagirate na nju i pravodobno ispravite greške na koje vam korisnici ukazuju.
Airbnb je iskoristio pohvale svojih korisnika i pretvorio ih u priču “The Stories from the Airbnb Community
Nevjerojatno važna sposobnost je slušanje drugih, ali ne samo slušati i čuti, već razumjeti što vam drugi govore, a o tome možete pročitati u knjizi Likable business.

Filantropska priča

Ljudi vole znati više o transparentnosti, odnosu prema zaposlenicima, etosu i odnosu prema sirovinama ili sastojcima kompanije kojoj daju svoje povjerenje. Ako pričate priču, neka bude kratka, koncizna i iskrena.
Evo jednog primjera iz daleke Patagonije:

Pričajte i stojte iza svojih priča. Priče prodaju, ali ne moraju prodavati maglu, već vaš proizvod. Ako niste sigurni kako, pitajte nas, mi imamo ideju u rukavu.