Mobilni marketing u vašem poslovanju

Korisnici sve više vremena provode na svojim pametnim telefonima, a mobilni marketing dobiva sve veće mogućnosti razvoja i napretka te dopiranja do ciljane publike. Pretpostavlja se da će 2019. godine marketing putem mobilnih telefona biti vodeći pred drugim kanalima promocije. Istraživanja su pokazala kako 20 % milenijalaca provjeravaju svoj mobitel barem 10 puta tijekom jednog sata. Dakle, ako su milenijalci vaša ciljana publika, vrijeme je za optimizaciju stranice i mobilnocentrične kampanje.

Strategije mobilnog marketinga

Mobilni marketing podrazumijeva SMS-ove, push notifikacije, mobilne aplikacije itd. Iako popularnost SMS promocija pada, a ulaganje u mobilne aplikacije i oglašavanje putem aplikacija raste, oba su načina dobar način dolaska do ciljane i zainteresirane publike. Prije svega, važno je kampanje optimizirati za mobilne uređaje, a u nastavku je nekoliko ideja kako to napraviti.

  • Promocija na više kanala istovremeno

Otkako su mobiteli postali pametni, na njima je dostupno sve i SMS, i e-mail i društvene mreže. Dakle, promociju prilagodite različitim kanalima, jer prema istraživanju Visual.ly prosječno otvaranje elektroničke pošte je 4,2 % dok se u prosjeku otvori i 19 % promotivnih SMS-ova.

  • SMS kuponi

Sve više korisnika kupuje putem svojih pametnih telefona. Dakle, nikada nije bio bolji trenutak za ponuditi kupon za kupovinu putem SMS-a. Osim što se povećava svijest o brendu, povećava se broj toliko željenih konverzija.

  • QR kodovi

Znate li da je prošle godine popularnost QR kodova porasla 22 %? QR nudi brzo, zadovoljavajuće i besprijekorno korisničko iskustvo.

  • Geografsko ili lokacijsko tagiranje

Učinkovit način isporuke ciljanih poruka u mjestu i vremenu s posebnim ponudama. Nedavno istraživanje Googlea potvrdilo je kako bi gotovo polovica ispitanih žena otkrila svoju lokaciju u zamjenu za popust od 5 dolara, dok bi čak 83 % njih otkrilo lokaciju za popust od 25 dolara.

  • Optimizirajte poruke elektroničke pošte

Više od polovice kampanja poslanih e-mailom otvaraju se na mobitelima. Dakle, važno je optimizirati poruke elektroničke pošte za mobilne telefone.

ikea – Naš uzor

 

Ikea je svoj papirnati katalog pretvorila u interaktivnu aplikaciju. Pomoću aplikacije instalirane na mobitelu ili tabletu za nekoliko trenutaka možete saznati kako bi komad namještaja koji vam se sviđa pristajao vašem prostoru. Preko šest milijuna instaliranih aplikacija, dovoljno govori. Istraživanja su pokazala: korisnici katalog koriste u prosjeku tri minute, a aplikaciju oko šest minuta.