Wellness i spa online aktivnosti

U ovom ćete članku pronaći neke od ideja koje dijelimo sa svojim klijentima s ciljem poboljšanja njihovog poslovanja, a primjenjive su online, na njihovim internetskim stranicama i na društvenim mrežama. Ako poslujete u svijetu wellnessa, spa, prirodne medicine i zdravlja, Umotvorine su mjesto na kojem će vaše poslovanje pronaći put do svog poslovnog preporoda uz samo nekoliko jednostavnih aktivnosti koje možete i samostalno primijeniti na društvenim mrežama ili svojim službenim stranicama.

Omogućite klijentima da rezerviraju svoj termin online

Upoznajte Booker, jednostavan servis koji će vam omogućiti jednostavno odličan servis koji će vam omogućiti da vaši klijenti rezerviraju svoj termin putem Facebooka ili e-maila u kojem im ponudite link za rezervaciju termina i sl. Ponekada, vaši klijenti neće, sami od sebe, doći na ideju da rezerviraju termin kod vas, iako znaju da im je baš potreban jedan tretman koji pružate. Zato, dođite vi k njima i ponudite im jednostavnu mogućnost da za nekoliko trenutaka osiguraju svoje mjesto kod vas.

Snimite video

Pričali  smo o virtualnoj stvarnosti i njenoj važnosti u 2018. godini. Video sadržaji su, kako bi se reklo, “must-have” i, ako su dobro napravljeni, mogu postati viralni. Predstavite se kratkim video zapisom, prilagodite ga za Instagram, dulju verziju objavite na Facebook stranici, najdulju na You Tubeu. Budite kratki, jasni i zanimljivi. Oduševite ih na prvo gledanje.

Uredite osnovne informacije o sebi

Novi klijenti vas traže po svuda, na društvenim mrežama, na Googleu, na Kartama, a vas nema. Rekli bismo, nedopustivo! Sjećamo se jednog restorana u Hrvatskom zagorju, vrlo popularnog i poznatog. Kada smo prvi puta išli tamo, unijeli smo lokaciju na kartama, čisto da se ne bismo izgubili. Znate što nam se dogodilo? Sat vremena smo lutali i vrtjeli se u krug po brežuljcima jer nas je lokacija na kartama uputila na krivo mjesto. Na kraju, stali smo na mjestu gdje nas je svaki put dovela i pitali gospođu koja je stajala u svom dvorištu na ogradi. Rekla nam je: “A da, puno njih prejde k meni jer ih mobitel dovleče sim…” Kada smo na kraju, uz njenu pomoć pronašli restoran, pitali smo gospođu na recepciji što im je s lokacijom, ona se nasmiješila i rekla je: “A krivo je postavljena.” Kao, nije neki problem. Iskreno, je, problem je.

SEO + Social media

Obratite pažnju na optimizaciju stranice za tražilice (i one koji vas traže). Niste prvi na Googleu? Niti na prvoj stranici? Hm, koliki će postotak potencijalnih korisnika vaše usluge okrenuti na drugu ili treću stranicu tražilice? Vjerujte nam, jako malen. Toliko je tema koje bi wellness i spa mogli obraditi na svojim stranicama, da im mi ne vidimo kraja. Zaista, izvor tema za članke je nepresušan u njima možete promovirati svoje proizvode i usluge.
Sve to u kombinaciji s dijeljenjem na društvenim mrežama daje vam vjetar u leđa na putu prema uspjehu.
Angažirajte stručnjaka za digitalni marketing
Velik je izbor agencija koje vam mogu ponuditi svoje usluge i stručnost. Ipak, ako ste se odlučili angažirati stručnjaka, dobro bi bilo da ta agencija ili pojedinac imaju iskustva i znanja o wellnessu i uslugama koje vi nudite. Osim toga, Umotvorine su se specijalizirale za wellness i spa pa vam mogu ponuditi stručnost s područja vaše djelatnosti i digitalnog marketinga.

Napravite wellness i spa marketinški kalendar

Odličan savjet koji smo čuli od Larryja Oskina, predsjednika, Marketing Solutionsa, cilj vam mora biti promovirati svaku uslugu koju nudite, barem jednom godišnje. Zato, potreban je dobar plan na mjesečnoj bazi. Konzultirajte se sa stručnjacima, napravite dobru promociju na društvenim mrežama i tražilicama.

Promovirajte se na društvenim mrežama

Promocija ne mora biti klasično oglašavanje na društvenim mrežama ili tražilicama. Napravite neki “giveaway” poklonite tretman i sl. Dva su razloga zašto biste ovo trebali napraviti:

  1. Dobivate listu potencijalnih klijenata (iako, uvijek će se među njima naći oni lovci na nagrade koji nemaju prevelik interes za vaše usluge). Kontakt možete produbiti tako da im ponudite prijavu na newsletter i tako redovito budete u kontaktu sa zainteresiranim potencijalnim klijentima.
  2. Giveaway i promocije mnogo su popularnije od običnih organskih objava na društvenim mrežama. Dakle, iskoristite njihovu moć i povećate popularnost i prisutnost svog imena na društvenim mrežama.

Last-minute ponude

Određena razdoblja u poslovanju su slabija, primjerice, u kozmetičkim salonima zimi, usluge depilacija se gotovo i ne koriste. No, to je prilika da upravo tada ponudite klijenticama “pripremu za proljeće” i omogućite im da do kraja dana rezerviraju termin koji mogu iskoristiti u naredna tri mjeseca.

Ponudite edukativne materijale koji prikazuju vašu stručnost

Napravite online brošure koje vaši posjetitelji mogu preuzeti . Oni neka budu korisni, edukativni i neka ne prodaju ili ne reklamiraju.

E-mail marketing

Pozovite korisnike da se prijave na vašu listu i redovito ih obavještavajte o promotivnim aktivnostima, novostima, šaljite im ponude, usadite se u njihovu svijest.