Neizostavno je imati stranicu na Facebooku

Facebook je odlično mjesto za restorane, na Facebooku je više od milijardu korisnika, a svi oni, kad-tad, moraju jesti. Vaš restoran nema stranicu na Facebooku, nema veze, nakon ovog članka sigurni smo da ćete to promijeniti. Ili, vaš restoran postoji na Facebooku, ali ne znate kako iskoristiti njegove mogućnosti. Nudimo vam sedam zanimljivih marketinških ideja za vaš restoran i njegov “život” na društvenim mrežama.

Što je uopće marketing na društvenim mrežama za restorane?

Društvene su mreže odličan način povezivanja s vašim klijentima u izgradnji njihove odanosti. Kada dodate društvene mreže u marketinšku strategiju vašeg restorana, podići ćete svijest i motivirati vaše korisnike da prođu kroz vaša vrata. Aktivirati korisnike znači izgraditi odnos s gostima.

Prije svega, morate razmišljati kao vaši gosti, ispitajte što bi oni htjeli znati? Razmislite po čemu možete segmentirati vaše goste (stalni, povremeni, oni koji priželjkuju posjetiti vas i prate vas na mrežama, oni koji vas posjete slučajno pa nakon toga traže po Facebooku, turisti koji će vas preporučiti svojim prijateljima…) Gdje žive, kakvi su njihovi interesi? Ne morate izmišljati, Facebook Insights će vam reći mnogo o vašim sljedbenicima.

Ovisno o svojoj niši, pronađite odgovarajući ton – zabavan, ozbiljan, edukativan ili kombinacija više tonova.

Ne zaboravite da je komunikacija na ovoj društvenoj mreži dvosmjerna, napravite društvenu atmosferu, potaknite korisnike da dijele zanimljiv sadržaj, fotografiraju vašu hranu, dobiju od vas savjete i trikove za pripremu hrane kod kuće.

Dat ćemo vam nekoliko metoda kojima se koristimo na društvenim mrežama i koje su se pokazale itekako uspješnima.

  • Ponudite vrijednost besplatno – dijelite svoje recepte

Korisnici žele vrijedan sadržaj, a što je bolje od toga da im ponudite recept baš za specijalitet vašeg restorana ili neke tajne zbog kojih se vaša hrana razlikuje od uobičajeno pripremljene. Pokažite svojim sljedbenicima da su vam važni, ponudite im da se pretplate na vašu mali listu i tako redovito dobivaju recepte vaših jela. Iskoristite mogućnost objavljivanja video zapisa na Facebooku, snimite pripremu nekog jela i podijelite s korisnicima. Sjetite se koliko je vizualni sadržaj važan i pročitajte o tome više u našem članku o trendovima u digitalnom marketingu 2018. Pokažite im da vam nije cilj samo prodati, nego da se želite s njima zbližiti i dijeliti.

  • Facebook korisnik tjedna

Imate vjerne pratitelje koji vas prate, lajkaju, komentiraju, s vama dijele fotografije koje su snimili kod vas ili su vam dali konstruktivnu kritiku? Nagradite ih. Birajte svaki tjedan, mjesec ili u nekom drugom intervalu korisnika ili pratitelja kojeg ćete nagraditi pićem, ručkom ili prilikom da upozna vašeg glavnog kuhara i kuha s njim jelo koje mu je omiljeno. Mogućnosti su neograničene.

  • Napravite kviz

Neki vas samo vjerno prate na društvenim mrežama, a neki su vas uistinu upoznali kroz svoje posjete vašem restoranu ili kafiću? Kako razlikovati vjerne pratitelje od vjernih korisnika i dodatno ih nagraditi? Napravite kviz, pitajte ih o detaljima u vašem interijeru ili imena vašeg osoblja i sl. Pokažite im da su vam važni i da ih cijenite.

  • Dijelite zanimljive činjenice

Dopustite im da vas bolje upoznaju, podijelite svoje iskustvo i znanje ili zanimljivosti o sebi, svojim zaposlenicima, restoranu, kako je nastajao neki recept. Iskoristite i tu moć videa, snimite kratki film o nastanku novog jela, napitka ili o izradi tanjura koje ste posebno naručili za svoj objekt. Pohvalite se suradnjom ili posjetom.

  • Natječaj za najbolji recept

Pokažite ljudsku stranu, zatražite pomoć svojih pratitelja i zamolite ih da s vama podijele svoje recepte i ideje. Primjerice, uvodite u ponudu svog kafića smoothije, tražite ih njihove omiljene recepte, a najbolji nagradite ili ga uvrstite u svoju ponudu. Ima li veće nagrade za korisnika od toga da se u vašoj ponudi nađe smoothie s njegovim potpisom?

  • Predstavite svoje osoblje

Motivirajte zaposlenike, predstavite ih na svojim stranicama, istaknite njihove posebnosti. Ljudi vole znati više o osobama koji čine vaš restoran ili kafić.