Snapchat u svakodnevnom životu

Ako se još niste upoznali sa Snapchatom, podatak da ga koristi više od 150 milijuna korisnika neće vam biti previše koristan, ali vas možda zainteresira da provjerite što je tako privlačno u toj jednostavnoj i zabavnoj društvenoj mreži. Snapchat, nakon što ga isprobate, smatrat ćete ili beskorisnim ili neizmjerno zabavnim i zanimljivim. Ipak, ako razmišljate kao mi, promislit ćete kako ga možete iskoristiti u poslovanju. Snapovi ili snepovi su fotografije i video zapisi koji se šalju putem Snapchata prijateljima i sljedbenicima. Snapovi se prikazuju 10 sekundi svakom korisniku i onda nestanu.

Raznobojni filteri, efekti za lice, slanje poruka i ostale zabavne mogućnosti privukli su najrazličitije dobne skupine, ali ipak je najpopularnija među mlađom generacijom. Brendovi su počeli razmišljati, kako se Snapchat može koristiti u poslovanju.

Starbucks i Snapchat

Starbucks je lansirao kampanju pod nazivom Snapchat chilled summer drinks campaign. Promocija njihovog slavnog Frappucina omogućila je korisnicima da ukrase svoju fotografiju ili video ikonom omiljenog napitka i da, možda, inspiriraju prijatelje i pratitelje da svrate u Starbucks po čašu pravog Frappucina ili dodaju Starbucks na listu brendova koje žele pratiti. Ipak, vi niste Starbucks, ali znači li to da ne trebate biti prisutni na Snapchatu?

Dođite u dodir s mlađom publikom

Koga pronalazite na Facebooku? Roditelje i njihove roditelje? I mi. Gdje su mladi? – Otišli su mrežu na kojoj su sada sve generacije i našli su mrežu na kojoj su oni većina – Snapchat. Ovo je jedan od najsigurnijih načina da ćete doprijeti do mlađe publike. Ako je vaše poslovanje okrenuto mlađim generacijama, idite tamo, tamo ćete naći publiku koju zanima vaš proizvod ili usluga.

Pokažite što se događa “iza scene”

Svi imamo lijepe i uređene službene stranice na internetu, stranice na Facebooku s objavama, ali tamo nigdje nema nas u onom najprirodnijem izdanju. Iza scene lijepo predstavljenih djelatnika, sa službenom fotografijom i podužim životopisom, stoje osobe koje imaju onu toplu ljudsku stranu, koji se znaju šaliti, druže se s kolegama, imaju osobinu po kojoj se razlikuju od drugih. To publika želi vidjeti. Na taj će se način na jednoj višoj razini povezati s vama, osjetiti vašu ljudskost i poistovjetiti se s vama, poželjeti vam se javiti ili se pridružiti s vašim timom. Prije svega, na taj će vas način najbolje upoznati. Pokažite komadić vašeg radnog prostora, prenesite atmosferu, pokažite kakvi ste u stvarnosti. Snap je kao da ste nakratko podigli zavjesu, dopustili drugima da provire unutra i zatim je ponovno spustili.

Komunicirajte jedan na jedan

Komunicirajte izravno sa svojim pratiteljima, javite im se vi prvi i iskoristite ono što ne možete na drugim društvenim mrežama. Uspostavite osobni kontakt s korisnikom i pridobijte njegovu lojalnost. Ako je već lojalan i znate da koristi vaš proizvod ili usluge, pošaljite mu personalizirani video zahvale ili jedinstveni kod za popust u vašoj internetskoj trgovini. Polako, ali sigurno, radite na svojoj reputaciji.

Pronađite Influencera i postanite partneri

Povezivanje s utjecajnim ljudima u industriji s ciljem dosezanja potencijalne publike, od neizmjerne je važnosti za digitalni aspekt poslovanja. Velika imena. Partnerstvo s influencerima iskoristite za podizanje svijesti o svom brendu i demografsko širenje te otkrivanje novih mogućnosti koje prije niste razmatrali. Dovoljna je petodnevna kampanja za potpunu transformaciju onoga što vaše poslovanje trenutno postiže.

I Facebook želi biti “cool”

Facebook je želio kupiti Snapchat i ponudili su tri milijarde dolara. Ponuda je odbijena. Facebook je svjestan koliko je Snapchat “cool”, a možete i vi biti “cool” ako se nađete na Snapu. Korištenje Snapa prirodno će vas učiniti opuštenijima, drukčijima.