Instagram 2018.

 Htjeli mi to priznati ili ne, Instagram se mijenja. Ne slažete se s nama? Pa, sigurni smo da vaš Instagram 2018-e nudi više priča (Stories) ljudi koje pratite, a možda ste i vi među onima koji sve više objavljuju priče, a rjeđe stavljaju klasične objave (Posts). Osim toga, i statistike su na našoj strani, a one kažu da dnevno čak 300 milijuna korisnika objavljuje priču! Osim toga, još se jedna bitna promjena dogodila prošle godine na Instagramu, što utječe na ovogodišnje trendove. Svoje priče možete arhivirati. Jednostavno, ako vam se neka objava više ne sviđa, ne morate ju zauvijek izbrisati. Dovoljno ju je arhivirati i tako skriti od pogleda onih koji posjećuju vaš profil.  Na kraju, na svoje priče možete dodati ankete i gif-ove, a što nam Instagram 2018-e priprema, možemo samo nagađati. Ipak, znamo kakvi su trendovi u prva dva mjeseca i što će biti popularno u nastavku 2018-e.

Izazov: Možete li prepoznati što koji znak predstavlja?

Izazov: Možete li prepoznati što koji znak predstavlja?

 Priče uživo doživljavaju strelovit porast popularnosti

Instagram live - prijenos uživo

Instagram live – prijenos uživo

Sada, svaki korisnik može imati vlastiti show, pričati sa svojom publikom uživo. Da, doslovno pričati jer se gledati u svakom trenutku mogu uključiti u izravan prijenos i komentirati, postavljati pitanja itd. Dolazi do visoke razine interaktivnosti i povezanosti između korisnika i njegovih pratitelja. Osim toga, ako se korisnik nađe na mjestu zanimljivog događaja, on će prenijeti poruku brže od bilo kojeg medija. Jest da je publika ograničena i vidjet će ju tek dio njegovih pratitelja (ako je profil zatvoren za javnost), ali obilježje neposrednog prenošenja zbivanja s mjesta događaja tu preotima svaku prednost tradicionalnim medijima. A što tek ako govorimo o korisniku koji ima nekoliko desetaka tisuća ili milijuna pratitelja?

Ovogodišnja novost je da u svoj prijenos uživo možete uključiti još nekog korisnika i tako vas dvoje možete istovremeno imati svoj trenutak pozornosti pred online publikom. Dakako, svi prijenosi uživo mogu se spremiti i objaviti kao priče, tako da ih korisnici koji trenutno nisu online, kasnije mogu pogledati među objavljenim pričama.

Maštate li već kako ćete iskoristiti uživo prenošenje priča u vašem poslovanju? Mi imamo pregršt ideja, obratite nam se i rado ćemo vam pomoći!

 Priče preuzimaju dominaciju

Instagram priče

Instagram priče

Porast objava koje se prenose uživo, ali i priča koje su vidljive 24 sata nakon objavljivanja, omogućile su Instagramu da preuzme dominaciju nad Snapchatom koji je smislio ovaj model 24-satnog trajanja objavljene priče. Tome u prihod idu brojke: 116 milijuna priča na Snapchatu  u odnosu na 250 milijuna priča na Instagramu, dnevno i to sredinom 2017-e godine. Mogućnosti su se proširile krajem 2017-e kada su priče postale vidljive i na stolnim računalima. I prije su se na Instagramu korisnici pitali: Izbor broj jedan ili broj dva, pa bi pitali druge korisnike za savjet. Danas, jednostavno na priči mogu postaviti anketu, a drugi će korisnici glasati i pomoći im u odabiru.

Naslovnica s pričama pada u drugi plan

 Postoje tračevi da će standardne dimenzije objava 3x3 biti zamijenjene dimenzijama 4x4. Znamo, zvuči kao horor svima koji su sadržaj prilagodili dosadašnjim dimenzijama, ali to su za sada samo priče i neka tako ostane. Smatraju da je cilj Instagrama potaknuti korisnike na objavljivanje veće količine video zapisa u odnosu na prestilizirane i sve manje osobne fotografije. Stvarni život, cilj je Instagrama i njegovih objava u odnosu na sve veći broj nestvarno lijepih (umjetnih) fotografija.

 Instagram vas nastoji bolje upoznati

Poticanje personaliziranog sadržaja čini da se osjećate kako imate veću kontrolu nad svojim objavama. Možda vam se prvo prikazuju priče prijatelja s kojima često kontaktirate, a tek onda drugih korisnika koje pratite? Logično, Instagram smatra da su vam one važnije i da prvo želite vidjeti njih, a onda sve ostale.

Osim toga, možete pratiti hashtagove koji vas zanimaju. Točnije, u pričama možete otvoriti hashtag koji je netko postavio i otvara vam se pregršt objava drugih korisnika s istim hashtagom. Isto tako, ako vam se neki hashtag ne sviđa, lijepo možete dati do znanja Instagramu da vam ga ne prikazuje. Ponuđena je opcija: “Don’t show for This Hashtag” – sve što vi morate je, odabrati ju.

 Za poslovanje na Instagramu morat ćete platiti

Baš kao i na tržištu, na Instagramu konkurencija među onima koji promoviraju svoje poslovanje postaje sve veća. Promoviranje na Instagramu je u porastu, s toga, pripremite kasicu-prasicu i uložite pametno!