Facebook kampanje – ideje za vaš sigurni uspjeh

Silno si priželjkujete kampanju na Facebooku o kojoj će pričati, ne samo u zemlji, nego i u regiji, ali nemate pojma gdje početi? Nemojte biti samo još jedna kampanja u nizu, budite izvanredni! Da bismo vas inspirirali, izdvojili smo viralne kampanje koje su nastale na Facebooku. Osim što će vam dati inspiraciju, donijet će vam pregršt ideja. Osim toga, mi imamo ideje kako biste vi mogli upotrijebiti Facebook u promociji vašeg poslovanja. Pročitajte i otkrijte što su napravili najbolji. Facebook kampanje mogu biti vaš ključni korak na putu do uspjeha.

1. Dove Real Beauty Sketches

Div u oglašavanju, Ogilvy and Mathers napravio je ovu kampanju kojoj je cilj prizvati emocije i poboljšati percepciju koju ljudi imaju o sebi samima. FBI-evi crtači skicirali su lica sudionika prema opisima koji su oni o sebima sami dali, a zatim i prema opisima koje su o njima dali njihovi bližnji. Rezultat je pokazao povećanu kritičnost prema sebi samima. U prvih deset dana kampanja je doživjela eksploziju na društvenim mrežama i podijeljena je više od 600 tisuća puta.

Ideja za vas: izradite kampanju koja korisnicima daje uvid, umjesto da samo govori. Da je Dove samo rekao da su ljudi previše samokritični u odnosu na to kako ih drugi vide, kampanja vjerojatno ne bi privukla pažnju. Čak i ako nešto napišete, pokažite to, nemojte govoriti.

2. Always #LikeAGirl

U srpnju 2014.  Always je odlučio promijeniti smisao izraza “Like a Girl” (kao djevojka) i uspio iznad svakih očekivanja. Njihova se kampanja temelji na videozapisu koji je pokazao percepciju fraze i kako je pretvorena u negativnu frazu kako su djevojke odrastale. Postala je trenutačni uspjeh na svojoj Facebook stranici i YouTubeu. Na Facebooku, videozapis ima preko 200 tisuća lajkova, a stranica Always stekla je gotovo 500 tisuća pozitivnih ocjena. Na YouTubeu videozapis ima više od 62 milijuna prikaza. Kampanja je dotaknula živote mnogih ljudi i izazvala snažne emocije.

Ideja za vas: Dotaknite najosjetljivije kod ljudi i osnažite ih. Poput Alwaysa koji je svoju potrebu za povezivanje s milenijalkama na društvenim mrežama iskoristio za preuzimanje vodstva pred konkurencijom. Ovo je izvrsna kombinacija koncepta, vizije i djelovanja jednog brenda.

3. #ShareYourEars

Disneyjevi parkovi i fondaciji Make A Wish proširili su svoje dugogodišnje partnerstvo pokretanjem kampanje #ShareYourEars. Kampanja je imala jednostavna pravila – za svaku sliku na Facebooku, Twitteru ili Instagrama koja ima Mickey Mouse uši i hashtag, Disney će donirati 5 dolara za Make a Wish fondaciju. Hashtag doživio je eksploziju u nadolazećim danima, a Disney je sakupio 2 milijuna dolara za zakladu, iako su prethodno izjavili da neće prijeći milijun dolara. To je savršen način za podizanje svijesti o brandu, poboljšanje slike robne marke i percepcije kupaca.

Ideja za vas: Ponekad, ne mora biti sve o vašoj robnoj marki. To bi moglo biti vaše osnaživanje vaše publike da sudjeluju promjenama gdje je to važno (za njih). Ako se osjećate velikodušno i želite nešto učiniti uz sudjelovanje publike, mogli biste izraditi kampanju poput ove. Nemojte zaboraviti; svi dobivaju (također ostvarujete vidljivost na društvenim medijima).

4. Turning the Internet Red

Ovaj je izraz prvotno upotrijebljen tijekom 2013. godine u Kampanji za ljudska prava kao podrška gay pravima u SAD-u. Grupa je zatražila od korisnika Facebook da crvenu sliku profila i solidarnost pokazuju onima koji traže jednaka prava. Rezultat je bila viralna kampanja s više od 45.000 dijeljenja i 13.000 likova na Facebooku u roku od nekoliko dana. U 2015. godini, kada je u pitanju jednakost braka za svih 50 država, Kampanja za ljudska prava zamolila je korisnike da svoje slike ponovno prerade, a ovaj put proširili su svoj doseg na Twitter i Instagram. Crvena slika profila postala je sinonim za borbu za ravnopravnost braka kroz ovaj pokret.

Ideja za vas: Kada pitate ljude da sudjeluju u kampanji, provjerite je li ono što se od njih zatraži njima moguće ostvariti. Jednostavno je za napraviti, ali drugačije i jednostavno za dijeljenje ili prikazivanje na društvenim medijima. Ova je kampanja zatražila od ljudi da crvenu sliku svoje slike profila – nešto što bi drugi ljudi primijetili, nešto što bi potaknulo intrige.

5. Under Armour #iwillwhatiwant

Under Armour i Under Armour Žene napravili su hashtag kako bi motivirali sportašice kako bi ostvarile svoje snove. Izraz “učinit ću ono što želim” trebao je osnažiti sportašice da ne čekaju dopuštenje ili odobrenje i da idu za onim što žele ostvariti. Kampanja je krenula na Facebook kada je supermodel Gisele Bundchen podijelila svoju sliku s hashtagom i dobila više od 80.000 lajkova. Od tada, brojne su poznate sportašice iskoristile hashtag kako bi pokazale svoju moć. Hashtag je osnažio žene diljem svijeta, ali je također poslužio kao velika promociju za najnoviji asortiman proizvoda Under Armor.

Ideja za vas: Inspirirajte svoju publiku da nešto učine, ostvare ili promijene. Dajte im poticaj da prekorače prepreke koje se nalaze na putu do njihova uspjeha. Zahvalit će vam za poticaj. Dodatna preporuka, privlačan i pamtljiv hashtag bit će veliki plus u ovakvoj kampanji.