Content marketing 2018. postavit će velike zahtjeve pred marketingaše, pripremite se!

Content marketing doživljava iz godine u godinu velike promjene. Kako napreduje tehnologija, tako rastu i mogućnosti koje marketingaši mogu iskoristiti kako bi klijentu omogućili ostvarenje postavljenih ciljeva, postavljanje novih ciljeva i njihovo ostvarenje.

1. Robne će marke eksperimentirati s virtualnom stvarnošću i video zapisima koji prikazuju 360°

Pregršt je sadržaja koji lansiraju različite marke. Odnosno, konkurencija je velika, pa su i sami brendovi svjesni da moraju privući pažnju. To tvrdi jedan od američkih marketinških stručnjaka John Haynsworth.

U njegovom slučaju, neki njegovi klijenti na svojim blogovima fotografijama zamjenjuju razmatranje činjenica, davanje ključnih informacija ili podataka. Oni još odlučniji, eksperimentiraju s novim tehnologijama poput virtualne stvarnosti ili video zapisa od 360°. S toliko sadržaja dostupnim publici, oglašivači i njihovi klijenti, moraju pomicati granice koje nude nove tehnologije, iako to nije uvijek jednostavno, niti lako.

Virtualna stvarnost kao marketinški kanal još uvijek nije široko prihvaćena. Najveći je problem oprema, ne samo njena cijena i neupoznatost klijenta s njom, već i to što se sadržaji ne mogu isporučiti ciljanoj publici (jer nemaju uređaje koji podržavaju takav sadržaj).

No, iako virtualna stvarnost zvuči odlično, primamljivo, najvažnije je pitanje je li ona dobar odabir za vaš proizvod. Za svaku publiku postoji kanal kojim se može doći do nje i pretvoriti ju u potencijalnog kupca, no nerealno je koristiti sve kanale. Smisao je odabrati one kojima možete učiniti dobro i koji ima korist za ciljanu publiku.

virtualna stvarnost

ultravr.org

2. Personalizacija postaje još važnija

Digitalno iskustvo u 2018. postat će još osobnije, tako smatra Shafqat Islam, Ceo platforme NewsCred. Pojedinačno online iskustvo bit će još uređenije i prilagođenije. Primjerice posjet stranici neke tvrtke bit će potpuno drukčiji kada ju gledate iz hotelske sobe na odmoru, u odnosu na to da je gledate iz zračne luke dok čekate let za Argentinu. Pametni poduzetnici u personalizaciji vide veliku konkurentsku priliku.

Personalizacija je osobito važna u e-mail marketingu. Jedan od uspješnih primjera dolazi od BarkBoxa, mjesečne usluge pretplate koja nudi darove i poslastice za pse. Oni prate društvene događaje i koriste te podatke da pametno vode svoj marketing.

BarkBox koristi izvrstan humor i ton glasa u poslovanju, kao i podatke o klijentima kako bi pružio visoko personalizirani sadržaj. E-poruke koje korisnik prima od BarkBoxa izgledaju kao da su napisane isključivo i posebno za njega.  Pročitajte članak: BarkBox’s email program.

3. Marketingaši sadržaja iskoristit će umjetnu inteligenciju za još veću personalizaciju

Trenutačno samo polovica B2B sadržaja je otkrivena na Googleu, kaže Kevin Bobowski, viši potpredsjednik marketinga u tvrtki BrightEdge, SEO i marketinške platforme za sadržaj. “Kada govorimo o B2C, taj broj pada na 20 posto. Brandovi ne mogu priuštiti da se ovakav trend nastavi i nadam se da će ozbiljno poraditi na konkurentnosti. “

Prema Bobowskom, poduzetnici će se 2018-e više okrenuti umjetnoj inteligenciji za stvaranje pametnog sadržaja. Taj se pametni sadržaj kreira kombinacijom marketinškog pretraživanja, umjetne inteligencije i marketinga sadržaja, kaže Bobowski. “Ova tri čimbenika razvijaju, aktiviraju i optimiziraju sadržaj s visokom izvedbom. Primjer pametnog sadržaja mogao bi utjecati na umjetnu inteligenciju kako bi utvrdio što potrošači žele, što korisnici organski traže i gdje potrošači pretražuju. Pomoću tih informacija, oglašivači sadržaja mogu stvarati relevantne sadržaje koji se okreću oko tih ključnih riječi i izraza koji ciljaju ključnu publiku. Ovaj pristup usmjeren na kupca omogućuje da sadržaj bude više moguće unutar ranga tražilice. “

4. Umjetna inteligencija ubrzat će proizvodnju sadržaja

Umjetna će inteligencija pomoći marketingu održati korak s rastućom potrebom da se u kratkom roku proizvede velika količina sadržaja, kaže Elliot Sedegah, voditelj skupine za strategiju i marketing proizvoda Adobe Experience Manager, platforme za upravljanje digitalnim iskustvom. Riječ je, u ovom slučaju, o pomaganju poduzetnicima da budu učinkovitiji u svom radu.

Kada razmišljate o svim različitim koracima potrebnim za stvaranje, upravljanje, sastavljanje i isporuku sadržaja, mnogi ljudi i koraci su uključeni, kaže Sedegah. Ali, umjetna će inteligencija pojednostaviti proces na više načina.

Primjerice, umjetna inteligencija može točno dodati razne specifične oznake automatski na fotografije koje je u prošlosti čovjek trebao dodati. Fotografija obitelji na plaži mogla je jednostavno biti obilježena generičkim identifikatorima kao što su “odmor”, “plaža” ili “obitelj”. Ali ako, recimo, otac na fotografiji drži pivo, umjetna bi inteligencija mogla identificirati marku tog piva i automatski označiti sliku s imenom robne marke. S druge strane, ta bi se fotografija pojavila u pretraživanju ključnih riječi imena piva.

Umjetna inteligencija pomoći će vam da osvijetlite neotkrivenu imovinu u spremištu sadržaja koji bi inače bio skriven u mraku, kaže Sedegah.

5. Virtualni asistenti igrat će veću ulogu u marketingu sadržaja

The Internet of Things (IoT) ili internet stvari pruža još jedan “digitalni portal” pomoću kojeg možete korisnicima pružiti korisne sadržaje. 2018. očekujete da će više robnih marki i organizacija upotrebljavati internetske uređaje, posebice asistente poput Amazonove Alexe, kako bi isporučili sadržaj.

Na primjer, Američka udruga za srce razvila je Alexa vještinu kako bi pružila verbalne upute za izvođenje CPR-a, kao i kako otkriti znakove srčanog i moždanog udara. Pružanje izvanrednog alata za ljude u izvanrednoj situaciji, vrsta je pristupačnog sadržaja koji bi trgovci trebali razmišljati o internetu stvari.

Predlažemo vam da više pročitate o Amazonovoj Alexi na ovoj poveznici: 10 Examples of Content Marketing with Amazon Alexa.

6. Očekujte porast broja mikroinfrluencera

Godine 2018. slavne osobe će nastaviti podržavati proizvode do određenog stupnja, no marke će početi više surađivati s mikroinfluencerima. Mikroinfluenceri su svakodnevni ljudi s manjim, ali vrlo angažiranim životom na društvenim mrežama. Više “redovitih” potrošača, posebno mlađih, podijelit će svoja iskustva s proizvodima u svojim mrežama na način koji nadahnjuje povjerenje. Ovaj sadržaj koji generira korisnik nastavit će povećati sadržaj generiran prema robnoj marki.

7. Društvene mreže nisu mrtve, ali potrebne su promjene

Po prvi puta, Facebook je doživio pad organskog pretraživanja, no to ne znači da su društvene mreže mrtve. Istina je da svaki put kada upotrebljavate platformu treće strane za distribuciju svog sadržaja, bit ćete u milosti te treće strane koja mijenja pravila. Ne biste se trebali oslanjati previše na bilo koju treću stranu da biste distribuirali svoj sadržaj. Umjesto toga, radite na izgradnji izravnih veza s publikom putem e-pošte, članstva ili događaja. Događaji koji organizirate i članstvo web stranice će biti uspješni samo za određene niše, ali e-mail kampanje mogu raditi za gotovo svaki brand.

Jedan od najboljih alata koji će vam pomoći da automatizirate svoju marketinšku kampanju e-pošte jest Drip, koji vam omogućuje stvaranje vizualnih tijekova rada koji olakšavaju stvaranje kampanja za remarketing i zadržavanje korisnika. No, bez obzira na to koji ste alat odabrali, izgradnja i povećanje popisa e-pošte ključ je uspjeha. Saznajte tko je vaša publika, znajte gdje ciljati te potencijalne potrošače i potaknuti ih da djeluju – u ovom slučaju, dajući vam svoje podatke za kontakt e-pošte. Ako ustanovite da broj vašeg pretplatnika pada, možda je vrijeme da ponovno procijenite i ponovno ciljate svoju kampanju.