Osobni blog mjesto je u virtualnom svijetu na kojem poduzetnik može predstaviti svoju osobnost. Na blogu, kao što to čine najpoznatiji blogeri i svi oni koji to žele biti, poduzetnici mogu svojim potencijalnim korisnicima ili kupcima, ali i ciljanoj publici predstaviti svoju ljudsku stranu. Prije pokretanja bloga važno je jasno odrediti koji je cilj bloga, uklapa li se u djelatnost kojom se poduzetnik bavi, koje vrijednosti blog zastupa i kome se obraća. Kvaliteta je i ovdje najbitniji čimbenik. Ukoliko među pet ispod navedenih razloga nalazite priliku za vaše poslovanje, utoliko je vrijeme da krenete s blogom. Nije važno, želite li ih inspirirati svoje čitatelje, dati im ideju ili ih podučiti, važno je da svojim sadržajem dajete doprinos njihovom poslu ili životu.

1. Prenesite pravu vrijednost

Određivanje ciljeva i vrijednosti koje će blog zastupati, prvi je korak u izradi bloga. Mogućnosti i prostor na blogu veći je od prostora na službenoj internetskoj stranici ili na društvenim mrežama, ali sve se može međusobno povezati. Prava vrijednost bloga predstavljanje je vlastite osobnosti i ljudske strane koja je dio poslovanja. Ono čime se bavite, što prodajete i kako razmišljate, ciljana publika može vidjeti na vašoj službenoj stranici ili na društvenim mrežama, no više od toga, da bi se poistovjetili s vama, zanima ih tko ste i što osjećate. Upravo zato, blog ima iznimnu vrijednost i posebno mjesto za predstavljanje žive strane poslovanja koju čine ljudi, njihove vrijednosti, priče, zanimljivosti i osjećaji, sve što vašoj djelatnosti može dati jednu novu, višu razinu.

2. Budite savjetnik

Svaki puta kada objavite sadržaj, neka glavna svrha bude ista: pozitivno utjecati na živote ljudi.

Primjerice, bavite se izradom namještaja po mjeri, ponudite svojim klijentima savjete za uređenje prostora, ideje i trikove za poboljšanje uređenja prostora ili imate slastičarnicu pa im otkrijte neke trikove kojima olakšavate pripremu kolača. Ponuditi besplatan savjet zainteresiranoj skupini, jednostavan je način zbližavanja i prikazivanja ljudske strane svojeg poslovanja. Svojim ćete jednostavnim, praktičnim i korisnim savjetima nekome dati ideju, drugome inspiraciju, trećega potaknuti na razmišljanje, ali svi će stvoriti pozitivan dojam o vama.

3. Ponudite edukativan sadržaj

Osim savjeta, korisnike sa službene internetske stranice možete uputiti na blog, a tamo u tekstualnom, vizualnom ili audio-vizualnom obliku objasniti ili podučiti o upotrebi i načinu korištenja svojih proizvoda. Tako, pokazujete svoju stručnost i profesionalnost koju naglašavate u viziji svoga djelovanja. Kvaliteta je temelj uspjeha, s toga, koncentrirajte se na proizvodnju sadržaja najviše kvalitete. Ovakav sadržaj postići će veći broj pogleda, ali će i biti dijeljen od strane korisnika.

4. Povežite se s publikom

Publika su stvarni, živi ljudi. Oni čitaju vaš sadržaj, a isprva, možda, na njega naiđu nesvjesno pa mu se kasnije svjesno vraćaju. Također, iščekuju novi sadržaj, a na kraju se prijave na vašu listu kontakata i čekaju vašu obavijest o novostima na blogu. To su korisnici koji konzumiraju vaš sadržaj i razmišljaju o njemu i sve se više zbližavaju s vama. No, tek kada im ponudite sadržaj visoke vrijednosti, tek tada možete očekivati da će se pretplatiti na vaš sadržaj i željno iščekivati novosti.

5. Stvorite sadržaj za društvene mreže

Blog može biti nepresušan izvor zanimljivih i korisnih podataka, toplih priča, anegdota i osjećaja koji nastaju unutar tvrtke. Svaka je objava nova prilika za nečiji status koji će podijeliti s prijateljima na svom profilu. To je, ujedno, prilika za proširenje zajednice koja vas prati i još jedan od načina prilaženja ciljanoj publici. Sve zajedno, prilika je za bolje pozicioniranje na tražilicama, povećanje publike, što zajedno utječe na bolje rezultate poslovanja.

Blog je mjesto na kojem vaše poslovanje može i trebalo bi poprimiti ljudsku stranu. Pet razloga, ujedno je pet ciljeva među kojima se može odrediti jedan ili više njih za poduzetničko bloganje. Bilo da je riječ o dijeljenju savjeta, besplatnom educiranju ili samo povezivanju s publikom, važno je stvoriti kvalitetan i pozitivan sadržaj. Prije svega, pozitivno utjecati na živote namjernih ili slučajnih čitatelja.